Zakaj vaditi ?

Živimo v času, ko nihče izmed nas nima časa za zdravo življenje. Tempo življenja je hiter, stresen in napet, kar nas pripelje do utrujenosti, slabe volje, bolezni, predebelosti in nezadovoljstva. Za omenjene težave poznamo ućinkovito zdravilo, ki ga imenujemo ŠPORT. Vsakodnevno gibanje nam pomaga, da prezenemo tovrstne težave, seveda pa si je za njih potrebno vzeti čas. Z aerobno vadbo vzdrzujemo srčno-žilni sistem, moč mišic in kosti, gibljivost, vzdrzljivost ter koordinacijo in hitrost. Poleg tega pa se porabljajo se odvečne maščobe, zniža se nivo holesterola, zniža se krvni tlak, zmanjša se možnost poškodb misic, legimentov, izboljša se mišično ravnovesje in izboljsa se mišična prekrvavitev. Vse to so sami pozitivni znaki, zakaj si je potrebno vzeti čas in storiti nekaj za svoje telo, saj vadba pozitivno vpliva na mentalno zdravje, povečuje samozavest in samospostovanje.

PROGRAMI

Bono Zdravo telo

Nizko intenzivna skupinska vadba namenjena oblikovanju celega telesa. Pri vadbi se izmenjujejo vadbene discipline joge, tai chi-ja, pilatesa ter krepilnih vaj, ki jih izvajamo z različnimi pripomočki ( elastike, uteži, vibracijske palice, gimnastične žoge). Vadba, ki pripomore k dobremu počutju, prožnosti in moči telesa ter k splošni umirjenosti.

Bono Step Interval

Je koreografsko nezahtevna visokointenzivna vadba, ki združuje kardio intervale in vaje za moč, večinoma z lastno težo. Vaje bomo izvajali v določenih časovnih intervalih ter ves čas ohranjali visok srčni utrip, ki v kombinaciji z vajami za moč močno pospeši metabolizem. Pridobili bomo na mišični moči, vzdržljivosti in okrepili srce. Najboljše od vsega pa je, da vadba izzove visok nivo kurjenja maščob še dolgo časa po opravljenem treningu, kar se pokaže kot izguba telesne teže in pridobitev zavidanja vredne postave.

Bono HIIT 

Visoko intenzivni intervalni trening, ki temelji na funkcionalnih gibanjih. Združuje vaje in načela funkcionalne vadbe, metaboličega treninga, pilatesa, joge…Vključuje vaje aerobnega-anarobnega tipa s športnim pridihom, ki jih kombiniramo z vajami za moč, vajami ravnotežja, koordinacije in hitrosti. Intervali, različni poskoki in nešteto različnih vaj poskrbi, da je v delo vključeno celotno telo. Krepimo srce, mišice in hkrati porabljamo ogromno količino energije- kar se skozi čas pokaže kot izguba telesne teže, izgorevanje odvečne maščobe in oblikovanje ter krepitev telesa. Trening vsebuje vaje z lastno težo in z različnimi pripomočki ( elastike, uteži, TRX, žoge, kolebnice, drsniki…) in tako poskrbimo, da se v kratkem a intenzivnem času opravi največ.

Vadba je primerna za vsakogar, od popolnega začetnika, do vrhunskega športnika. Trening je in mora biti naporen, drugače ne dosežemo metaboličnega oziroma presnovnega učinka. Kar pa je za nekoga naporno, za drugega ni niti najmanj, to pomeni, da se intenzivnost vsake vaje prilagodi zmožnosti vadečega, vsakdo pa mora priti do tiste točke, ko čuti, da ne zmore več.